29 aylık oğlum
Asla paylaşmayı öğretemiyorum ve bu yüzden çocuklarla anlaşamıyor normal olarak
Nasıl yeneceğiz bunu bilmiyorum
Evde bizimle paylaşıyor ama çocuk söz konusu olunca paylaşmıyor
Mesela şunu yapıyor
Parka gidince bir çocuğun elinde araba görünce kendi arabasını veriyor onunkini alıyor bu konuda sıkıntı yok ama mesela eve bir çocuk gelsin aslaaaa vermiyor benim bu diyor
Ya da başka bir çocuklu eve gidince çocuğun oyuncaklarını benim bu diyor ona vermiyor
Nasıl çözüm bulabilirim?
Bununla 1 senedir çabalıyorum oğlum Birlikte oynayacağız bak 1 tane arkadaşa 1 tane sana diye
Mesela çocuk geleceği zaman veya gideceğimiz zaman yol boyu konuşuyoruz beraber oynayacağız tamam mı diye hıhı diyor ama yok yan yana gelince kaos çıkıyor🤦
Sosyalleşsin diye çocuklu ortamlara sürekli sokuyorum ama anca kavga ediyor vurma huyu asla yoktur ama elinden arabaları alıyor mesela 🤦