Oğlum 33 aylık herhangi bi sorunu yok ama kelime çıktısıda yok dil terapistine gidiyoruz süreç baya iyi ilerliyor kendini ifade etmesi orta diyebilirim bu süreçte nasıl ilerlemeliyim ödül sticker on konuşma hazırlık aşamasından başka konuşamayip bana tuvaletinin geldiğini nasıl ifade etmeli lazımlik almıştık onu ilk oturma odasına mi koymalıyım deneyip başarılı olan anneler yardımcı olabir mi