lahmacunayran48 o sayfalar benim de canımı sıkıyordu bıraktım takibi. Doktorannenintavsiyeleri ve doktoranneninblogu nu takip ediyorum. Mesela kadın pankek yapıyor, beş tane koyuyor, peynir vs de ekliyor yanına ve kızı bir pankek, iki peynir yedi diye yeterli diyor 😊
Benim oğlum 9 aylık ve diş dönemi hem mama hem katı gıda reddi yaşadık. Açlıktan ağlıyordu🤦🏻♀️ hala ağladığı oluyor. Teşekkürler fisher price, rengarenk ışıklı oyuncakları olmasa hiç yediremem heralde 🥲 geçen gün çorba yaptım (tereyağı unu kavurdum, azıcık zeytinyağı ekledim, domates rendesi ve biraz su ile açtıktan sonra tel şehriye ekledim sebzeli olanlardan) denedim yemedi. İki kaşık zoorrrrrla… Gün içine yaya yaya bir kaseyi yedirdim ama işte totalde 5 saat falan oldu 😄 kasede de 5corba kaşığı çorba vardı 😊
Sevdiği şeylerin arasına gizlemeye çalışıyorum, yoğurtla veriyorum mesela 😊 bir de kaşık işini bıraktım, elimle yediriyorum, dislerine de masaj yapıyorum arada ehhh işte… Bu sabah bir yarım kibrit kutusu peynir yedi o şekilde. Zeytinyağına bandıra bandıra verdim.