Taburcu olduktan 3 gün sonra çağırıyorlar sarılık için size bir şey demediler mi benim bebeğimde de başlamıştı 3. Günü gittik 11 di değeri 5 gün sonraya tekrar çağırdı ozaman 10 olmuştu 5 gün sonra tekrar çağırdı ozaman ise 6 olmuştu değeri ben de uyandiramiyordum gözlerinin içini sarardı devamlı emzirdim öyle öyle atlattık