melegininannesi38 7 bez alıyorum en az bazen daha da fazla oluyor bazen de 5 bez oluyor kilo alımı da normal yani günlük 20 gr ın altına düşmüyor hiç önemli olan bu haftalık tartın sonra aldığı kiloyu 7 ye bölün 20 gr ın altındaysa evet çocuk doymuyor mamayla takviye edersiniz ben öyle yapıyorum en sağlıklısı da bu bence bez konusuna ben çok takılmıyorum perine bakımı yaparken bez kızartıyor mu çiş kokusu farklı mı lekeler var mı yokmu buna odaklanıyorum daha çok enfeksiyon vs açısından önemli bu belirtiler