fatmaozdemirr Valla bende aynı durumdayım. 62 ile hamile kaldım 82 ile doğuma gittim tam 20 kg aldım ben. Oğlum 3.700 doğdu aslında ama 8 ay oldu hala 10 kg fazlam var gitmiyor. Görenler öyle durmuyorsun aslında zayıflamışsın gibi diyorlar da 72 kg da kaldım uzun zamandır. Ben sezaryen ile doğum yaptım mecburi ve göbeğim çk kötü resmen hala 4-5 aylık hamile gibi göbek var🤦🏻♀️ Diyetisyene gideyim diyorum koşturmadan verdiklerini hazırlayıp yiyemem gibi nasıl gitcek bilmiyorum.