Cankuzuannesi merhabalar 3 aylık olacağız doğdu doğalı takip te doktor koruyucu içiyor bebişim largopen bizim doğuma girerken iki böbrekte 10 mm idi doğumdan çıktım ve sağ böbrek 5 mm normal idi ama sol böbrek 9 mm idi takip edildi bir sonraki ay 8 mm oldu bugun gittiğimizde de hamdolsun 7 mm olmuş doktor 6 aya kadar koruyucuya devam edeceğiz dedi. Azalma başlamış şükürler olsun. Korkmayın dua edin bende cok korkmuştum başta ama hamdolsun tedavisi olan bir durum sizin bebiş kaç aylık nasıl tanı koyuldu