Ya bebeğim doğduğundan beri molfix kullandım 1,5 yaşında oğlum ama iki üç aydır aldığımız bezler incecik eski bez değil değişmiş incelmiş sürekli sızıyor korkudan sürekli sürekli kontrol ediyorum çünkü artık günde ¾ kere bebeğimin üstünü sırf bu sızmadan dolayı değiştiriyorum her gün çarşaf yıkar oldum ya bezdim!!!!! bezi değiştirmek istiyorum prima alacaktım ama İsrail malı olduğu için vazgeçtim ne alabilirim bilmiyorum molfix kullanan ve benim gibi sorun yaşayan var mı acaba?