Merhaba kızlar bebeğim 3 gün sonra 8 aylık olacak ama 1 ay erken doğdu.. Bebeğimi dik tuttuğumuzda ayağının üstüne basamıyo dizleri kırılır gibi oluyo ve ayak ucuna basıyo topuğuna basamıyor dizleri sallanıyor. Yürüteçe koydum o dengeyi sağlasın diye ama yürüteci sevmedi. Ayrıca bebeğimin gelişimi geriden gelmiyor yani bir ay erken doğmasına rağmen gelişimi 8 aylık bebek gibi dedi doktor. Ayak ucuna basması ve dizlerini kırıyor gibi yapması beni cok endişelendirdi. Var mı bu durumu yaşayanlar nasıl düzelir hangi egzersizleri yaptırmam gerek ?