Ilgasali yaa gercektenmi sevindim 7bucuk aylik olduk saga sola dönüyor yuzustu gelirim diye ödü patliyor aglamaya hazir bende kolları gelismez emekleme de sıkıntı olurmu acaba diye dert ediyorum da insallah sıkıntı olmaz(dogumdada sag kolda sinir zedelenmesi oldu hala biraz güçsüzlüğü var)