Merhabalar hanımlar daha yeni 1 aylık oldu bebeğim bugün tam 40. Günümüz geçen hafta sağlık ocağında ebemiz aşı vurup bizden kalca çıkık testi ve kırmızı göz testi istedi. Acaba hangi bölümden randevu almam gerekiyor bu testler için normal çocuk doktoru bakıyor mu? İlk bebeğim tecrubesizim.. şimdiden sagolun ☺️