Hayır tabiki parke başlığını o kadar az kullandım ki çok da gerekli değil , bır koltuk arası aparatı var o çok güzel gerisini binde bir kullanmısımdır. V10 kullanıyorum iyi ki v15 vesaire almamışım annem V8 kullanıyor şarjı dışında oda aynı. Sadece işi bitince hemen şarja koyıyor annem tek fark .