Hanımlar kızım tam 2 yaşında. Anne Babq teyze dede gel git al ben sen bak kedi havhav araba vs bir seyler söylüyor. Ama sorulara cevap vermiyor ve cümle kurmuyor. Oyun grubuna yazıldık ilk gün çok cekingel kaldi yine ama yine de soylenenleri yaptı. 2. Gün daha iyiydi daha iyi yaptı. Ama bugün yine cekingendi o tırtıl seklinde tünel var ya ona girmek istemedi. Bütün yaştaşlari giriyor yapiyor o girmek istemiyor. Sürekli benimle temas halinde kalmak istiyor. Illa bana tutunacak bana yakin olacak. Gerçekten niye böyle normal mi bu durum ne dersiniz