Hanımlar kuzum sadece mama ile besleniyor katı gıda denemelerine başlamalıyım sizce daha önce başlayan var ya da doktoru başlayabilir diyen. Ben hastaneye çok uzağım olduğunda yerde çocuk doktoru yok o yüzden soramıyorum. Şu ama kadar hiç kabız olmadı çok rahat yapıyor.