Merhaba güzel anneler,
yaklaşık 2 aydır sütüm damla damla geliyor. Oğlum 4 ay 6 günlük. Mama ile besliyorum. Bazen kucağıma aldığımda göğsüme doğru yöneliyo gülümseyerek. Vicdanen aşırı rahatsızım çok üzülüyorum fakat elimden bişey gelmiyor. Bestlak, multimalt anne içecekleri, bol su denedim ama maalesef geri dönmedi süt gittikçe göğüslerimde küçüldü. Olduğundan daha da küçük. Ne yapsam ? Benim gibi anneler var mı? Yardımcı olur musunuz