Merhabalar, kızımı bugün 3 aylık kontrolüne götürdük kilosu 5100 çıktı, 2750 doğmuştu hastaneden çıkarken biraz vermişti, besin alerjisi çıktı bir dönem enfeksiyon geçirdi doğduğundan beri sürekli meme reddi var hele son birkaç gündür çok kötü durumda emmesi, biberon almıyor ne yapacağımı bilmiyorum tabiki kilolu olması sağlık göstergesi değil ama birazcık daha iri olsun istiyorum sizin bebekleriniz ne durumda kilo alması için yaptığınız bir şey var mı takmamak gerektiğini biliyorum ama olmuyor işte, ancak benim gibi zayıf bebeği olanlar beni anlar🌸🌸