Kizlar oğlum bazen çok zor sorular soruyor.mesela pipimim etrafı neden böyle dedi geçen.biz seni küçükken sünnet ettirdik dedim neden dedi erkekler sünnet olurlar ki erkek oldukları belli olsun dedim.ben pipimle oynarsam burası bozulur kadın mı olurum diyor bu sefer 😅 7.5 aylık kızım var genelde altını farklı yerde değiştiririm ama oğlum geliyor illaki onun neden pipisi yok bu ne oluyor diye soruyor.erkeklerde olur oğlum pipi kizlarda olmaz diyorum tamam bu ne o zaman diyor.çaktirmadan konuyu değiştiriyorum 🤣 yaa bu aklıma gelenlerin yarısı.bazen gerçekten cevap vermekte tikaniyorum.sizin çocuklarınizda zorlanacaginiz sorular soruyor mu ?