Kızlar koltuklarimi sattim yeni alacam eskisinin kumaşından çok çektim neydi kumaşı bilmiyorum çok kötüydü ama çok kararsızım model kafamda var sade spor bir model ama kumaş konusunda çok kararsızım genelde keten ve kadife diyorlar şu an siz ne önerirsiniz tavsiye edersiniz