leyla23 Merhaba anneler, kızım 5 aylıkken süt allerjisi çıktı, evolvia rp mamasına başladık ama mamadan son gaitası (kakası) koyu yeşil renge döndü ve sanki ishal gibi sulu sulu. doktor 1 ay sonra gel dedi ama acabadoktora gitmeme gerek var mı?
leyla23 diğer mamalarıda kusuyordu, bunuda kusuyor ama kusarken gözünden yaş geliyor resmen çocuğumun, kıvrana kıvrana yutkunarak ağlayarak kusuyor hem
noluyasanagenemiros leyla23 yeşil kaka oldu ama sulu sulu olmadı bide dediğiniz gibi kusarken ağlaya ağlaya kusuyor
leyla23 Elf_moms doktora sorduk değiştirelimmi diye baştan içmeyince bu mamayı, doktorumuzda evolvianın normal mamasını kullandığımız için bunu yazdığını söyledi
noluyasanagenemiros leyla23 gittik içmediği için gittim ben pekmez şurup kat dedi yine de işe yaramadı 😏 dün gittim başka bölüme gastroenteroloji bölümüne aptamil istedim onu deniyorum şimdi
Elf_moms leyla23 alerji mamaları normal manalara göre tat yönünden farklı oluyor.Bizimki de Aptamilin alerji mamasını sevmemisti.ictigi gibi kusuyordu bizde evolviaya geçmiştik.Deneye deneye bulduk