Kızlar ben 2 gün önce sütümü sağmıştım çok az 30 cc kadar şişince buzdolabına koyayım yarın bir gün içireyim dedim.. ama biberona sağdım ve kapağını kapatıp koydum.. bugünde ziyan olmasın diye ılıtıp içireyim dedim… çok ama çok az içti ki kokuyu farkettim.. hiç anne sütünü koklamadım ama bu bi değişik geldi kokusu.. acaba bozuk muydu bilmiyorum.. illa kilitli poşetle mi durması lazım buzdolabında bile… inşAllah birşey olmaz sonra kendi mememi verdim .. zehirlenmez dimi çok az içmiş oldu