Kızlar hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim. 3 aylık bebeğim var bu güne kadar hep anne sütüyle beslendi. Ama dün öyle bir atak mı tokat mı ne yaşadık ki. Stresten üzüntüden sütüm gelmedi tüm gün. Mama aldım bende. Ama nasıl yapacağımı bilmiyorum. Su ısıttım soğumasını bekledim derken çocuk iyice çıldırdı. Sizin 3üncü ayınız nasıl geçti. Normal mi bu durum 😔 tüm gün ağladı, uyumadı, yemedi. Mamayı da çok az içti. Dışarı çıkardım uyudu eve geldik yine uyandı derken bitmedi dün. Bugün de yine huysuz 😔