Dupduru19 Merhaba bebeğim 43 günlük. İlk haftadan minik minik başladı sonra böyle iki yanağında da çoğaldı. Vücudunda da var tabi çkk yoğun olmayarak. Nedir bu geçecek diyin alerji egzema olmasın ya😢
Tosbikkkk Dupduru19 kuzum isilik desem hava serin alerjide olabilir hemen alerji doktoruna randevu alabilirsin ben götürmüştüm bebeğimi kan testi yaptılar
Frezya26 Dupduru19 benim bebeğimde de oldu ilk doğduğunda. Sivilce oluyor bebeklerde böyle. Mustela stelatopia yüz kremi sürdüm 2 güne geçti. Hala aynı kremi kullanıyorum. Nemlendirici güzel bir krem. Senin bebeğinin de geçer bence. Dene bu kremi.
Ktiryaki Dupduru19 öncelikle merhaba alerji testi yapılmış olsa bile doğru sonuç vermeyecektir . Bildiğim kadarıyla da bu ayda ki bebeğe alerji testi yapmıyorlar . Bı çocuk sağlığı uzmanına götürmeniz daha sağlıklı olur . Benim oğlumda da vardı aynilari biodermanin ürünü ile geçti
gamzeomur1 Dupduru19 aynısı ve daha fazlası bende oldu anne sütü yarıyor yağlı bir sütün var ondan dolayı maşallah de kimseye deme
Elfelf475 Dupduru19 pamuklu bezi ıslatın ve temizleyin. Çok sıcak giydirmeyin. Yüzüne yelek falan gibi ipli şeyler değmesin. Bunlar her bebekte oluyor ama sıcaktan olur genelde
yamacbeyim Dupduru19 korkma benek sivilcesi bunlar korkulacak bişi yok, benim beneğimde de oldu yukarıdan başlayıp aşağıya iniyor ve gidiyor3 aydan sonra geçer gider
erden Dupduru19 canım benim çok öpülmekten kaynaklı da olabiliyor bazen çocukların teni hassas olduğundan henüz öpülmeye alışık değiller bephantol krem kullanabilirsin ama yine de emin olmak için doktora da gidebilirsin, endişelenmene gerek yok onlar geçici benim de oğlumda bardı zamanla krem kullanarak geçti 🤗❤️
Serobade Dupduru19 emzirirken ben cilek receli yemistim ilk ay boyle oldu, simdi 6 . Ayi tamamladik gecen hafta kahvaltilik sos yedim yine boyle oldu .yukarida biri yazmis mustelanin stelatopia yuz kremi 2 gunde geciriyor. Yedigin birseyi dusunmelisin belki benim gibi olmus olabilir
Minik_annecik Dupduru19 canım hiç korkma yeni doğan bebeklerin çoğunda görülür bu bebek anne karnında yağ biriktiriyor ve ter bezleri kapalı olduğundan içinde birikiyor kendiliğinden geçer bizde yaşadık doktorumuz böyle söylemişti zamanla geçecektir sütünden süre bilirsin o da iyi geliyor ☺
gamzeomur1 Dupduru19 krem sür diyenlere kulak asma, şuan bebeğin yeni krem zamanı değil 5 6 aydan sonra kullanırsın , şuan pamuklu bezi ılık suya batır sık, yüzünü sıyırmadan tampon yaparak nemlendir, maşallah Bebişine, sağlıkla büyüt sütün yarıyor 😘😘