Mea4680 Kizlar bebegimde alerji var 4 aylik annesutu veriyorum haftanin iki gunu calisiyorum diye mama veriyorlar. Bebelac mahvetti kanli kaka yapti sma alsak sorun olur mu sizce
Deletedmom277 Mea4680 Bütün mamaların içinde inek sütü var. doktorunuzdan alerjik mama için rapor yazmasını istemelisiniz. Hiçbir normal mamayı kullanamazsınız
Yuliya1219 Mea4680 doktorunuzdan alerji mamasi icin rapor cikarttirin. Biz aptamil pregomin as kullaniyoruz diger alerji mamalarina bile tepki vermisti bi tek aptamil iyi geldi bize.