Benim kizomda ayni, 2 yasina basacak ve cok ishasiz, 10 kilo o 1 kiloyu da zar zor aldirdim.
Sana bu surecte neler yaptigimi yazayim…
Coook hareketli bi kizim var, mama sandalyesine oturmayi sevmiyor, oturmaktan sikildigi icin, yemek de yemiyor.
Ben de ozgur yediriyorum, o dolanirken pesinden kasikla kovaliyorum.
Yemeklerini oyunlu yapiyorum. Koftelerini sekilli, (aaaaa baak topu yediii, aaaa tavsani yediiii)
Peluslariyla bi ayi bi ona yediriyorum.
Renki ve sekilli makarna yediriyorum, parmaklariyla oynaya oynaya.
Yani abarti bi sekilde yemegi oyuna donusturdum.
Ve bi de baby bomb kullaniyorum duzenli olarak, muhtesem istah acti diyemem, ama sanki ise yariyor.
3 ana ogun yediriyorum, arada cok nadir, kahvaltiyla ogle arasi zamani varsa, meyve verdigim oluyor.
Ama istahsiiiiiz, bu dediklerimle de ne kilo aliyor ne veriyor.
En azindan eskiye gore bir tik icim rahat.