10 aylık oğlum bayağı hasta kızlar takır takır öksürüyo büyük ihtimalle burun akıntısı geniz akıntısı öksürtüyo doktor zaditen damla verdi kullanıyoruz öksürmekten sesi kısıldı yavrumun siz neler yapıyorsunuz hasta olduğu zamanlar odasınıda nemli tutmaya çalışıyorum rahat nefes alabilsin diye kullandığınız yöntemlerden bahsedebilir misiniz