Nrglavci 6vaylik ol aduk ve şuan hastayız bronşit olduk malesef ayrıca bugün bide gözlerinde aşırı şekilde çapaklanma oldu sanırım gözler de enfeksiyon var doktora götürucem bakalım tavsiye olan varmı