aptall Tolesga bizde bu mamalardan alıyorduk ama tamamen ücretsiz değil raporlu olduğu halde kolisine 300 tl veriyorduk siz tamamen ücretsiz mi alıyorsunuz
Ecemsultan ALPARSLAN_bey tamamen ücretsiz değil Bi kısmını ödüyorsun bizde kullandık 380 falan ödüyorduk 1 kutusuna
1ogretmen Damla_eflin yarısını devlet karşılıyor yarısını cepten veriyorsun bende kızıma kullanmıştım yarısını devlet karşıladı 380 de ben verdim
Tolesga Ben ücretsiz vermek istedim fakat bu sitede ücretsiz birşey satılamıyormuş raporunuz varsa devlet ğcreetsiz karşılıyor zaten
Tolesga Sdfcrbga Google a nutricia 0-18 ay mama yazın cıkıyor fotograf eklemeyi bilmiyorum büyümeyi yakalayıcı mama yazıyor
aptall Denooomii bizim kullandığımız iştah açmak için kg almak içindi evet işe yaradı ama bağımlılık yapıyordu günde 3 kez verilmesi lazımdı ama ben bi zamandan sonra sadece gece uyumadan önce vermeye çalıştım
Tolesga Merhaba bende bilmiyorum doktor tavsiyesiyle alınıyor bu mamalar kendi tercihimizw göre değil