esra1602 Günaydın kızlar. tost makinesi almak istiyorum ama hangi markayı alsam kararsiz kaldim.korkmaz ve schafer arasında kaldım sizce hangisi daha iyi yada sizin kullandığınız memnun kaldığınız var mı acaba
ipegimsi esra1602 bende döküm tipi var korkmazın üst tarafı bozuldu hala yaptırmadım ısıtmıyor üst kapağı
ipegimsi esra1602 genel olarak iyi döküm kısımları cıkarılıp yıkanabiliyor ben makineye atıyorum ama birden bozuldu üst kapağı nedensiz anlamayamadım
sglkc esra1602 Contempo olarak geçiyor ama döküm değil seramik bizimki hafif olanlardan. Dökümler daha iyi ince tost sevenler için bende çeyizimde bunu almıştım yoksa döküm daha güzel
esra1602 sglkc teşekkür ederim.bnde fakir almıştım bozuldu smdi döküm istiyoruz ama karar vermek gercekten zor birde şans işi biraz gliba