Merhaba kızlar burnum sağlık açısından çok sıkıntı nefes alamıyorum bildiginiz .onun için ameliyat olmuşken estetik de olayım dedim .ama fiyatlar malum… çoğu yerden görüyorum devlet hastanelerinde oluyorlar .istanbulda devlette ameliyat olup memnun kaldığınız hastane ve doktoru yazarsanız.cok yardimcibolursunuz .