Eda038 Kızlar 2 haftaoldu sunnet olalı ya kafayı yiyecem artık pipisinin ucu kapali ki açık mi anlayamiyorum ya . Nasıl anlayacam akşam 10 da değiştirdim altını sabah 9 da açtım çişini yapmış ama azıcık normal mi aceba kapali olunca nasıl oluyo
Mgf Eda038 bu ypisiklik olayi bnide tedrgin ediyo hep.bize doktorum7z ypismamasi icin geri ittirme msaji ypcksin demisti.oglm 1 yasnda hala arada ypiyorum.doktr bi zamn blirtmemisti.nezamn ypisma riski ortdan klkiyo onu bnde bilmiyorum.
Tesmert Eda038 bizim de sağ tarafına doğru yapışkanlı vardı bi tarafta doktor büyüdükçe açılır dedi şimdi biraz daha iyi
Mgf Eda038 ucuda mi kapaliki az yapiyo acaba.deriyi ittirdiginiz zamn pipi 7cu ortaya cikiyo ypisma olmuyo.biz klipsli sunnet yptrdik.doktorumuz bu seklide ypmami syledi.4 aylkkn sunnet olmustu.ozmnlr ucu grunmuyodu ama simdi 1 yasinda buyudukce grunmeye bsladi.
Uzayyy Ellerinizle kasıkkarına bastırıp öne arkaya hareket ettirmelisiniz . Her bez değişiminde . Bastırınca pipi zaten çıkıyor .
Mgf ugrakyagiz burda sunnt postlrinda goruyoru. Bazilrina doktrlr ypmayin dem8s bazilrina ypin.neye gore syluyo doktrlr bilmiyorum.oglm klipsli sunnt oldu dikisli degildi.doktrun bna syledigi ilk sey sunnetin sorunsz olmasi icin isin yuzde ellisi bendeyse 50 side sizde.sunnet sonrasinda gösterdigi. Ileri ittirip pipi basini disari cikrarark masaj ypacksinizki yapismiyck dedi.ben srekli yaptim.halada arada altini actigmda yaprim.cünkü yapisip tekrar actiranlar olmus
ugrakyagiz Dikişli yerinimi çiş yaptığı ucunumu bizimkinde yok o sorun yani katmanlı olması gerektiği gibi ben zeytinyağı sürekli sürüyorum dikisliydi elleyemiyordum
ugrakyagiz Bizimkini götürdük iltihap toplamıştı kendiliğinden patladı sonra baktı birşey yokdedi herşey normal