ankakusu5058 asude57 ben de aynı sorunu yaşadım hamilelikte başlamıştı benimki ben dayanamadım ameliyat düzeyine gelmesinden korktum doktora gittim fitil ve krem vermişti fitili kullanmadım ama kremle atlattım çok geçmiş olsun
Esraa53 Benim de hamilelikte bi çıkmaya başladı doğumdan sonra daha kötü oldu artık duramıyordum doktora gittim leğen gibi bir şeye ılık su doldurup oturmamı önerdi bir de krem verdi sağolsun çok fayda etti hemen geçirdi
ankakusu5058 kbra0 emziriyordum o zaman evet kremin ismi procto-Glyvenol bi de bunun aynı isim fitili vardı ama kullanmadım