Kaaninannesiii37 Kızlar 13 aylık bir oğlum var 10 günlük de bir kızım. Ama henüz kızımı kabullenemiyorum oğluma çok üzülüyorum sanki oğlumu daha çok seviyorum gibi hissediyorum. Benimle benzer şeyleri yaşayan oldu mu?