Ben 5 aylık olduğumuzda tadıma başlamıştım 5 ay üç haftalıkken hastanede bir hafta oğlumu yatırmak zorunda kaldık o sürede tatlı şeyler veriyordum çünkü çok kan alıyorlardı şu an ne yaparsam yapayım sebze yerken midesini bulandırıyor 🥺 tavsiye verecek olan var mı iki hafta sonra yedi aylık olacağız sürekli yoğurt veriyorum bazen yoğurdun içine meyve katıyorum öyle şeyler seviyor sebze çorbası da ağlaya ağlaya yediriyorum ama nasıl vereceğimi bilmiyorum bana yardımcı olur musunuz tecrübeli anneler. ❤️🙏