Aysehhh61 ben de emzirdiğim için özellikle bunu tercih ettim. Kendimi aç bırakmıyorum sütü etkileyecek şeyler de tüketmiyorum bol bol su. Benim bebeğim öğlen 12 civarı uyandığı için güne geç başlıyoruz. Uyanır uyanmaz bi şeyler yiyebilen birisi olmadığım için 14:00 olarak belirledim. Saatleri kendinize göre çekebilirsiniz tabii.
Youtubeye Gizem Erbirer aralıklı oruç yazıp izleyebilirsiniz. Faydalı bir video olmuş