cnkrt Merhaba hanımlar kızımı 4. Ay aşisina götürürken demir başlattılar ve 2 . Günün sonunda kakasi değişti koyu yeşil ve kıvamlı bir kaka yaptı demire bu ay da mı başladınız? Sağlık ocağı damlayi vermişti
CaninannesiCemre cnkrt İlk başlarda öyle olması çok normal ,endişelenmeyin..sonra düzelecek o 🙏 Ben sağlık ocağının verdiğini değil , doktorumuzun önerdiği demir damlasını kullanıyorum ferrum verdi bize.
Yarenylmzz cnkrt kan ilacı kakasında renk değişikliği yapmıştı ama sonradan düzeldi . Biz yetişkinler bile kullandığımızda aynısı olabiliyor, bebeklerinki de normal sanırım 😌
cnkrt CaninannesiCemre bizim de Ferrum da kendi doktorumuz 4 ay için demir erken dedi. Sağlıkocagi da ver dedi. Siz ne zaman basladiniz
cnkrt Bizim doktor 4 ay erken dedi sordum da kakasını o da huysuzluk ve kabızlık olur dedi erken başlamışsınız dedi şaşırdım bende