Barandilan 2 çocuk annesi olara söyleyebilirim ki tek çözümü pes etmemek çünkü geçiyor ilk oğlum 3 yaşına kadar emdi meme reddi yaptı birlikte duş almak onda ise yaramisti. 2. Oğlum şu an 4 ay 24 günlük hâlâ ara ara yappiyor 2. Ayından itibaren bunda birlikte duşa girmek 2 günlük işe yaradı kucağımda sallayarak, pis pis yaparak, çapraz emzirerek ayakta emzirerek yatarak emzirerek, ağlıyorsa dik pozisyona getirip sakinlestirip yumuşak seslerle sonra deneyerek. Eğer sağ emmek istemiyorsa sola geçirerek sol istemiyorsa sağ geçirerek, yatakta oturup zıplayarak(genelde bu işe yaradı) o şekillerde emzirdim bazen 1 öğünlük red bazen günlük bazen haftalık süregelen redler oluyor. Ama biliyorum ki pes etmek yanlış olan zaten sadece emiyor bu süreç gelip geçici. Hem de meme de uyuyor benimki hemde sütüm zaten çok fazla. Pes etmeyin vazgecmeyin