Hanımlar sütüm yeterli gelmediğimden mama veriyorum ama sıklığını azaltmak için sağım yapmayı düşünüyorum ama ne zaman sağım yapmam gerektiğini hiç bilmiyorum herkes emmeden sonra diyor ama benim kızım doymadığını için memeden de ayrılmıyor birde mamayı ben 125 ml şekilde 1.5 -2 saate bazen o zamana varmadan da vermek zorunda kalıyorum bu süre çok az değilmi amaç bebeğim tok tutulması değilmi? Önerilerinizi bekliyorum lütfen yardımcı olun