Agaclargibi Kızlar merhaba Çıtçıtlı badi ve ayakkabıyı kullanmadık Oğlum 4 aylıkken 8kg iken giydi aslında bedenli bir takım değil yani dip fiyat
Winnithepooh Agaclargibi bu ürünün sarı takimininalmistim oğluma 4.5 aylıkken gydi sünnette hatıra diye o kadr tatlı oldu ki sadece şapkayı zor geçirdik kafası büyük diye annemle hatıra olmuştu alan çok şanslı fiyatta çok çok uygun
Cngzhn_1807 Agaclargibi Baya bedevaya veriyorsunuz. Daha iki ay önce annem oğluma böyle bir takimi 900 tlye almıştı 🙄🙄🙄
Cihan-mom Agaclargibi Hangi şehirdesiniz? Bu arada bebeğiniz mama mı içiyor sizi mi emiyor maşallah kilosu çok iyide
Deletedmom_117 Olsaydı alırdım olmaz oğluma🥺sünnet ettircektik o zaman giydirebilirdim farklılık olurdu ama ufak duruyo Çok hiç pahasina fiyatı iyi satışlar❣️
piremsesssannesi Agaclargibi hangi uygulamada satış yapacaksınız isminizi verir misiniz uygulama farketmiyor arkadaşıma hediye alacağım
Agaclargibi Winnithepooh bende 4 aylıktı sünnet mevlüdünde kullandım herkes baya sevmişti Konsepti aslında saklamak istedim ama o kadar çok şeyini saklamak istiyorum ki daha yaşı 1bucuk bi çanta dolar 😂 bari bunu satayım dedim 🤗 amacım kâr değil biri nasiplensin insallah 🤗
piremsesssannesi Agaclargibi ben hala göremiyorum ürünü iki ürün var orda biri yelek biri nevresim takımı acaba yanlış hesaba mı bakıyorum
Agaclargibi piremsesssannesi hayır doğru hesap acaba onayda mı bekliyor ben bakıyorum ilan yayınlandı yazıyor