Kızlar bebeğim 22 günlük hırıldıyor ve nefes alamıyor sanırım grip oldu arabamız olmadığı için havalar da buz doktora götürmekten çekiniyorum hastaneler de (devlet) çok kalabalık daha fazla mikrop kapar diye korkuyorum serum fizyolojik damlatıyorum anlık açılıyor tekrar kapanıyor ne yapacağımı şaşırdım uyurken uykudan uyandıracak kadar hırıltısı var acaba nasıl geçer evde duş aldırsam sıcak su ile faydası olur mu tek başımayım birde yanımda kimse de yok