Balbeby Kizlar cumartesi oğlumun doğum günü var sizce bu menü yeterli olurmu 10 kişi felan var hepside arkadaş aileler yok Poğaça Kek Kurabiye Salata Pasta(oğlum için yapılan) Sarma Milföy
Pikapikapikacuuu Balbeby Kek eğer muffin tarzıysa güzel olur ama pasta dışında tatlıya çok gerek yok diye düşünüyorum. Menü gayet yeterli bence.
Omeraslan Balbeby Ben olsam kek ve poğaçayı çıkarırım. Yoğurtlu bir şey eklerim. Aşırı doyurucu hafif şeylere ihtiyacı var .
EmineMercan Borcam da kumpir de çok güzel oluyor makarna salatası ve Rus salatası . Poğaça olmamalı bence . Kekte kremalı bir muffin olsun olabilir ama normal keke gerek yok bence