Busra-mehmet15 Oğlum 4 aylık ishal oldu gürültülü ve sıvı şekilde çok sayıda kaka yapıyor elimde maflor mavi kutu var internette turuncu olanı kullanın yazıyor doktor mavi verdi kullananlar var mı basıl kullandınız
fadikada Busra-mehmet15 benim kızım 2 yaşında antibiyotik kullanımı sonrası veya ishal kabız gibi durumlarda hala turuncu olanı kullanıyorum
Aleynasrgcl Busra-mehmet15 mavi yetişkinler diye biliyorum bende oğluma kullandım ishal ve kabızlık durumunda maflor kullandım Şuan 11 aylık öyle bir durumda yine turunuzu maflor alıyorum. Ama gürültülü kaka alerji belirtisi diye biliyorum
ekc Busra-mehmet15 Bebeklerim prematüre doğdu henüz 21 günlük ama yanımda 11 günlük- doktorumuz mavi olanı verdi eczanede yenidoğana mavi, daha büyük olanlara turuncu demişti