Hanımlar 6 Ay 22 günlük ikizlerim var, bir tanesi gece 2-3 satte bir ağlayarak uyanmaya başladı 2 haftadır, emziriyorum uyuyo sabah 6 da kalkıp ağlıyo, böyle değildi babaannesine gittik ondan sonra değişti huyu, ne yapmam lazım neden oluyor bilen var mı