fadikada sirkeli suyla ilgili saçma bir söylenti o
Tıpta herşey çok çabuk değişiyor ben buna inanmıyorum he ben sirkeli suyu kokusundan dolayı yapmıyorum o ayrı ama iç ateşi falan yükselttiği yok
Önceden göbek bağı düşene kadar her gün batikon ile pansuman yapılırdı üç beş senedir aman aman batikon sürmeyin deniyor
Serum fizyolojik çatır çatır reçete ediliyordu hatta biz acilde daha üç beş günlük bebeklerin burnuna sf sıkıp aspiratör ile çekerdik mukusu şimdi zararlı deniyor
Her denilene inanmamak lazım her doktor da işinin ehli değil