Kızlar selam. Bebeğim 2 aylık en son tartıda 4 kilo 150 gr çıktı. Her 2 saatte bir 60ml mama yiyor. Mama kutusunda 120ml yiyebileceği yazıyor haftasına göre ama biz 60ı tamamen bitirip doyuyoruz. Doymadığını düşünerek 90 yaptığım oluyor ama tam 60ı yiyip bırakıyor mama çöp oluyor. Prematüre bebek 8 aylık doğdu. Kilosu ve boyu doktorlar güzel diyor bazen ben burda okuyorum 2 aylık bebeği 6-7 kg olanlar oluyor.
Siz mamayı ne kadar veriyorsunuz?