Zehirlenecek bi durum yok ki canım için rahat olsun. Herkesin sütü olmayabiliyor mecbur mama takviyesi yapıyoruz. Bir kere emziriyorum diyorsunuz sütünüz biraz da olsa var anladığım kadarıyla. Neden hem mama hemde anne sütü şeklinde devam etmiyorsunuz,devamlı emzirmiyorsunuz?