Goktugs_Mother ayazbebek_0 bi ara düşünmüştüm ama çok zararlıymış vazgeçtim memeden kesince uyur diyor herkes
ayazbebek_0 Goktugs_Mother bi tanıdığım var kullanıyormuş hem iştah açıyomuş hemde uyutuyormuş bakıcam artık dayanamıyorum
Goktugs_Mother ayazbebek_0 evet kullanan var ama ben tercih etmedim gecenin şu saatinde ayaktayız yaa gerçekten çok zorrr 😭
Melikeannee Benimkide 12 aylık bu kadar kötü değildi önceden geceleri. 1 aydır sürekli kalkıyor gece donduremiyorum da çok felaket . Nedir bu kadar uzun sürüyor anlamadim