Erkek kardesimde bu hastalık var ,16 yaşında çocukluğun dan beri çekiyor karın ağrısı eklem ağrısı ateş crp yüksekliği vs çok zorluyor onu ben kendimden de şüphe ediyorum olduğundan son iki üç aydır geçmek bilmeyen ishal karında kramp gibia ağrı şişkinlik falan var ama ateş yok bende artı bir fe romatizma hastasıyım oda var cuma günü tıbbi genetik bölümüne randevu aldım bunun için kan vereceğim yönlendirmek yaparlarsa eğer sizler de varmı böyle mi belirtuleri acaba veya başka ne olabilir ki bir de o bölüme mi gidiyorus direk bunun için