Kızlar yardım edin! Uykusuzluktan ölmek üzereyim. Cidden cinnet getirmekten endişe ediyorum. Bebeğim sabah 9 da uyudu! Düşünebiliyor musunuz sabah 9! Artık son anlarımızı hatırlamıyorum bile ben nasıl uykuya daldım bilmiyorum. Gece- gündüz durumu karıştı bizde 2. Ay aşısından sonra. Sabah saatlerinde yatıp öğlen 1-2-3 e kadar uyuyor. Sonra kalkıp karnını doyurup 2. Uykuya geçiyor. Akşam 6-7 gibi o da bitince ertesi gün sabahına dek ayakta. Arada 20-30 dk lık 2 uykusu da var benim azimle yaptırdığım. Onun uyuduğu saatler benim iş- yemek-ütü çamaşır saatlerim olduğundan artık zombi gibiyim. Bu uykuyu geceye nasıl alabilirim?
Gece rutinleri yap demeyin onları denedim. Ortam ışığını kapatmak sessizleşmek. Geriye gündüz onu uyandırmak kaldı ama demin denedim asla uyanmıyor 😔😔 kıyamıyorum bi yandan o kadar uykusuz kalmasına ama benim sağlığım gitmekte kendimi iyi hissetmiyorum artık