Romatoloji bölümüne gittim sağ kol ağrısından fakat bütün değerler temiz. Niye ağrır anlamıyorum hiç iyi değilim. Kızım uyudu ben uyuyamıyorum yarın çok zorlu geçecek benim için 😔 hiç sebepsiz yere kolu ağrıyan oldu mu kolum kopsa rahatlicak gibiyim tövbe yani yine de Allah korusun da 😄