Anneler 10 günlük anneyim ki saate bir emzirmeye çalışıyorum. Gün içinde kızım ağladığı an meme veriyorum hemen emziriyorum. Saatini filan pek beklemiyorum. Geceleri malesef uykuya yenik düşüyorum. Bazen 3 bazen de 3 buçuk saate filan uyanabiliyorum. Ama geceleri kendi memelerimi emdirdikten sonra 40-60 ml ya kendi sütümden ya da bir defa günde mama veriyorum. Yeni anne olduğum için tam düzeni bilemiyorum. Yardımcı olabilir misiniz lütfen. Sizce yeterli mi? Sizin düzeniniz nasıl?